Varmvattnet räcker inte till så tänkte komplettera den VVB som sitter idag med en extra. Är det något spec man bör tänka på? Några misstag som är lätta att göra? Har läst och förstått att de ska kopplas i serie så den ena skickar varmvatten in på kallsidan på den andra. Spelar det någon roll i vilken ordning man ställer dem volymmässigt?
Tar tacksamt emot råd och tips, varningar osv.
 
Tänk på blandningsventilen. Köp en beredare utan eller flytta den så att den sitter efter beredare 2 och ansluts till kallt vatten - Inte varmvatten från beredare 1.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.