Hej
Håller på att planera larminstallation i nybygge.
Om man vill dubbelbalansera en infälld magnetkontakt, var skall detta göras?
Behöver den vara tillgänglig ifall det blir fel eller behöver servas i framtiden?
Har man en vind så är väl det där man gör detta men saknas det så blir det inbyggt och inte så lätt att komma åt.
Tacksam för svar
/ariad