Har nu införskaffat ett DSC 1864 larm här i från sverige :).
Har programmerat det via DLS 4 (svensk).
Det hag nu har problem med är att jag hela tiden får tiden visad som am och pm men jag har lagt in att det ska vara 24h samt att när man ställer in tiden i MAP:en så blir det i 24h.

Vad gör jag för fel hela tiden?

Hade första gången jag satte igång det rätt tidsformat om jag inte mins helt fel....

Tacksam för svar.
 
Bara för jag frågade här så har det löst sig innan jag fick svar :-) Typiskt...

Kommer säkert stöta på mer trubbel längre fram finns mycket funktioner man kan trycka fel på men är grymt nöjd med köpet!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.