Hej, är det någon som har något tips på en luftkonditionering som är diskretare än att man har en klump på vägen?
Ett galler på väggen eller i taket hade varit mer diskret. T.ex om luften i ena delen av hallen sögs in i ett galler och blåstes ut i andra sidan hallen.
Vi har en enplansvilla med källare och tänkte att installationen kan göras på vinden och med ett aggregat på utsidan.