Jag har en Huskvarna diskmaskin som larmar för att det är stopp i avloppet. Jag har dock monterat slangen och kollat så att det inte är tätt!
Vad kan det då bero på? pumpen verkar inte ens försöka gå, kan det vara den som är sönder?
Har någon en ide`?
 
P
Stopp i pumpen, bara att ta i sär och rengöra
 
electroluxaren skrev:
Stopp i pumpen, bara att ta i sär och rengöra
Men det känns inte ens som om pumpen försöker att gå? Jag hade bort en massa slangar utan att hitta något.
 
P
sitter nått fast i pumpen är det inte säkert ens att man hör den brumma. man får i så fall känna på den att den durrar eller bara dela den.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.