Är det någon som har detaljer av förstärkninsramen som brukar sitta monterad under diskbänksbeslagen? Har sökt på många ställen men ej lyckats få fram hur utförandet är med mått m m. Har ett begagnat beslag som jag vill montera. Ramen är till för infästning samt förstärkning. Man limmar fast ramen mot plåten och skruvar underifrån genom skåpstommens ram (korta skruvar).