Någon som har erfarenhet kring Lofra, Bentazzoni, Ilve, Falcon, Smeg, Witt? Vad jag har läst så finns det kvalitetsbrister hos vissa märken men svårt att få grepp om vilka märken som är bäst. Betalar gärna för utseende men ska också funka.
 
Bara genom att känna på lofran så upplevs den helt värdelös. Smeg har noll aftermarket så går den sönder är det osäkert om man får någon hjälp. Witt köper sina av smeg. Möjligtvis bättre service. Bertazzoni har 5 års garanti och om det strular så hjälper dom till. Ilve är ju ändå något av originalet och dom brukar ta hand om sina kkpare.
 
Kollat på Stove och Falcon. Skiter nog i de italienska. Polaren har Smeg, snygg på håll men tydligen helt kass. Lofra har jag hört dåligt om också.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.