Någon som vet om det man jobbade ihop under december 2013, men fick utbetalt 2014 hör till denna års deklaration eller räknas det till förra årets deklaration?
 
Om du har fått det utbetalt och därmed beskattat 2014 så är det ju något du ska deklarera nu. När själva arbetet utförts bryr sig inte skattemyndigheten om.
 
Nee det var så jag tänkte, men var ej säker. Tack! =)
 
...
 
Redigerat:
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.