Hej!
Har en IVT 7 Bergvärmepump och en DAB 35/130 pump som snurrar runt vattnet i systemet. Har inte direkt erfarenhet av såna här system, men kände på cirkulationspumpen och den är brännhet. Kan hålla handen på den i en kanske 15-20 sekunder sen måste jag ta bort handen för det bränner för mycket. Är det normalt eller sjunger den sista versen?
Troligtvis är den lika gammal som systemet i övrigt från 2001. Tacksam för svar.
Leif