Ska till å byta cirkulationspump och funderar lite på hur jag stänger av vattnet. På anslutningarna finns en insexskruv låst med en låsbricka, se bild nedan. Stänger jag av vattnet med den?
Det ska finnas en på varje sida. Räkna med att den får bytas. Har precis varit te för samma sak. Fick byta båda anslutningarna för det läckte vid skruvarna.
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.