Är det lönt att byta displaykort i en IVT 290? Har idag version 1.20 och behöver enligt IVT-support minst version 2.3 för att kunna fjärrstyra pannans semesterfunktion.
Några ideer? Går det att fjärrstyra på annat sätt? Vad kan ett nytt displaykort kosta?