Är det lönt att byta displaykort i en IVT 290? Har idag version 1.20 och behöver enligt IVT-support minst version 2.3 för att kunna fjärrstyra pannans semesterfunktion.

Några ideer? Går det att fjärrstyra på annat sätt? Vad kan ett nytt displaykort kosta?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.