Hej!
Jag bygger en bar, baravdelning som vill jag bygga med två våningar som ett L , jag köpte konstruktion lim, bänkskiva ek laminat från Ikea, regel 45.95.
Undringar är det att det går limma bänkskivan på regel 45.95 med konstruktion lim först, den andra är det lämplig bänkskiva ek laminat från Ikea för en bar Ops jag pratade det om baren med deras personal o den tredje är det, det går såga av bänkskivan med cirkelsåg o skruva från under bänkskiva till upp eller något annat tips o råd?

Tack för hjälpen,
Mvh/
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.