Har kollat på att köpa en Fiat strada. Vet nån nått om dom?
Är dom nått att ha? billiga är dom iaf
 
Vad skall du lasta för något? En bal isolering eller möjligen två sen är det fullt.
Köp en släpvagn istället. Den kan du ha i många år och ändå sälja för en hyfsad peng om du inte vill ha släpet längre.
 
Vet nån nått om bilen?
 
S
ingen rolig bil att ha som bygg bil.(litet flak)
känns slö och inte värst bra på snö och is va jag tycker
 
Passa dig för automat, vet om ett företag som har automat på sina bilar och har stora problem med att växellådorna inte funkar...
 
  • Gilla
fremax
  • Laddar…
Vad du än gör så håll dig på minst armlängds avstånd från trafic/vivaro/primastar.

Bekväma och bra att lasta i men växellådorna är tillverkade av jordgubbar och elsystemet är konstruerat av en påtänd grävling.

Sämre skit går inte ens att hitta i Ryssland.
 
  • Gilla
Lutte och 1 till
  • Laddar…
Hade en sån på firman hade inga problem med den har haft problem med andra Fiat men en ny Fiat strada kommer du troligen inte ha problem med på bra många år. Men sen skulle jag aldrig köpa en Fiat strada då man inte kan lasta något i dom.
 
Jag håller med tidigare talare om släp. Köp ett släp istället! Jag hade en pickup tidigare, nu har jag bara släpvagnen kvar. Funkar kanon, både till att köpa saker samt slippa ha en massa skit på tomten i tid o otid. Bara lasta vagnen och iväg till tippen när den e full.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.