1 600 läst ·
7 svar
2k läst
7 svar
Byggbil
Vad skall du lasta för något? En bal isolering eller möjligen två sen är det fullt.
Köp en släpvagn istället. Den kan du ha i många år och ändå sälja för en hyfsad peng om du inte vill ha släpet längre.
Köp en släpvagn istället. Den kan du ha i många år och ändå sälja för en hyfsad peng om du inte vill ha släpet längre.
Medlem
· Nuevo Estockholmo
· 3 529 inlägg
Vad du än gör så håll dig på minst armlängds avstånd från trafic/vivaro/primastar.
Bekväma och bra att lasta i men växellådorna är tillverkade av jordgubbar och elsystemet är konstruerat av en påtänd grävling.
Sämre skit går inte ens att hitta i Ryssland.
Bekväma och bra att lasta i men växellådorna är tillverkade av jordgubbar och elsystemet är konstruerat av en påtänd grävling.
Sämre skit går inte ens att hitta i Ryssland.
Medlem
· västragötaland
· 1 558 inlägg
Hade en sån på firman hade inga problem med den har haft problem med andra Fiat men en ny Fiat strada kommer du troligen inte ha problem med på bra många år. Men sen skulle jag aldrig köpa en Fiat strada då man inte kan lasta något i dom.
Jag håller med tidigare talare om släp. Köp ett släp istället! Jag hade en pickup tidigare, nu har jag bara släpvagnen kvar. Funkar kanon, både till att köpa saker samt slippa ha en massa skit på tomten i tid o otid. Bara lasta vagnen och iväg till tippen när den e full.
Klicka här för att svara