Hej!
Flyttar till en nyproducerad lägenhet om två månader, och här är det satt ett element i den ytterst lilla hall som finns. Precis där element sitter är i princip enda möjligheten för förvaring.
Får jag lov att bygga in detta vattenburna element? Det kommer vara lättåtkomligt och fullt synligt om tex en garderobsdörr öppnas upp.
Flyttar till en nyproducerad lägenhet om två månader, och här är det satt ett element i den ytterst lilla hall som finns. Precis där element sitter är i princip enda möjligheten för förvaring.
Får jag lov att bygga in detta vattenburna element? Det kommer vara lättåtkomligt och fullt synligt om tex en garderobsdörr öppnas upp.
Tack för svar! En kallare hall har ingen betydelse för oss, blir ändå att vistas mer i andra sidan av lägenheten. Så om jag bygger in den i en garderob och tar bort en del av baksidan (så element får plats där), och fäster garderob i väggen som vanligt borde det inte vara några problem? Tänker att det är några skruv att lossa för att dra fram garderobS sixten88 skrev:
Medlem
· Sverige
· 5 213 inlägg
Kan man inte flytta på elementet till ett bättre ställe i hallen? Inte dumt att ha ett element i närheten av där man hänger ytterkläderna och ställer skorna.
Tyvärr varken får eller är det möjligt att flytta elementet. Som sagt otroligt liten hallH Harald Blåtumme skrev:
Ser inga som helst problem att bygga in det men även se till att det går att komma åt.
En luftspalt kan tas upp om man behöver mer värme. Jämför tex med husvagn där alla element är dolda i skåp och där dessutom värmebehovet normalt är stort.
En luftspalt kan tas upp om man behöver mer värme. Jämför tex med husvagn där alla element är dolda i skåp och där dessutom värmebehovet normalt är stort.
Hej, hur löste ni detta?