1 644 läst ·
5 svar
2k läst
5 svar
bulidahouse.se
Då jag byggde golvvärme så jämförde jag samtliga leverantörer i Sverige och fick vad jag tyckte billigast pris från j-sonprodukter.se:
Uppenbarligen har dom mycket bättre konkurrens i Danmark även på golvvärme eftersom rören hos buildahouse är 57% billigare.# Enkelplåt: 1000x280 mm med 1 st spår för 20 mm slang i 0,5 mm aluminiumplåt, för glespanel (cc30), åtgång ca 2,6-2,7 plåtar per kvm total yta, pris 31,25 kr per st inkl. moms
# 20 mm slang (vi säljer thermotechs slang, riktig kvalitets slang) pris 16,25 kr/ meter, åtgång ca 4 meter per kvm total yta, standardlängder är 120, 240 och 450 meters längder, vi kan rulla fram det antal meter du önskar
Har nu skaffat mig ett svar på detta.
Beställde 480 meter slang, 2 fördelare och 280st plåtar. Kom ett stort paket med DHL efter 4 arbetsdagar.
Saknades 1 fördelare samt några kopplingar. Skickade ett mail angående det som fattades och 2 dagar senare knackade DHL på dörren igen med dom saknade grejerna.
Slangen är av märket Golan och fördelaren tror jag kommer från Sietron (stavning?)
Har nu lagt in 150 meter av denna slang och tycker mig inte märka någon skillnad mot Törefors (kommer ej ihåg märket) slang som jag hjälpte en bekant med.
Kan bara rekomendera buildahouse.se
Beställde 480 meter slang, 2 fördelare och 280st plåtar. Kom ett stort paket med DHL efter 4 arbetsdagar.
Saknades 1 fördelare samt några kopplingar. Skickade ett mail angående det som fattades och 2 dagar senare knackade DHL på dörren igen med dom saknade grejerna.
Slangen är av märket Golan och fördelaren tror jag kommer från Sietron (stavning?)
Har nu lagt in 150 meter av denna slang och tycker mig inte märka någon skillnad mot Törefors (kommer ej ihåg märket) slang som jag hjälpte en bekant med.
Kan bara rekomendera buildahouse.se
Klicka här för att svara