Det är ganska lite vägg här, och mycket hål. Tror ni det går att få bra med tapet(easy up) utan att bryta mönsterpassning? Eller skall man fuska i kanten ovanför dörren tex? Det skall tapetseras under fönstren också.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara