6 911 läst ·
4 svar
7k läst
4 svar
Bli av med gråsuggor
Hej! Vi har precis köpt en sommarstuga. I brunnen (djupborrad så vid pumpen) klättrar det runt extremt mycket gråsuggor, kan jag bli av med dem på något sätt? Det är väldigt fuktigt och troligen måste vi ringa hit en rörmokare eftersom det verkar vara något som inte är som det ska. Funderar dock på om de gör någon skada och om jag kan bli av med suggorna på något sätt innan vi tar tag i att ringa rörmokare? Eller ska jag bara låta dem leva vidare i lugn och ro?
Har även upptäck att vi har en del gråsuggor inomhus, de har inte stört mig så mycket och de flesta är döda när jag hittar dem, nu klättrade dock en levande på sängen vilket kändes mindre kul. Hur blir jag bäst av med dem? Är det ett tecken på att det är för fuktigt?
Har även upptäck att vi har en del gråsuggor inomhus, de har inte stört mig så mycket och de flesta är döda när jag hittar dem, nu klättrade dock en levande på sängen vilket kändes mindre kul. Hur blir jag bäst av med dem? Är det ett tecken på att det är för fuktigt?
Klicka här för att svara