Vår baxi solo panna har börjat bete sig konstigt den sista veckan och vi fattar inte varför?? Man hör hur elden ökar och låter typ wroom, wroom i den (ungefär som man blåser in mer syre i elden) ibland är det precis som det baktänder i pannan under eldningen och det smäller till i pannan och gnistor kommer ut från röret upp till skorsten samt luckan på framsidan. Riktigt obehagligt. Någon som varit med om detta och vet vad felet är?