Hej,
Jag har ett båthus i äldre stil.
1 "infart" för båt med övervåning med 2 mindre rum och kök.
Huset har satt sig, om det nu heter så. Alltså att väggarna lutar rätt hårt.
Mina frågor är:
- Ngn som har erfarenhet av restaurering/renovering av dylikt?
- Går det att "resa" huset igen?
Mkt tacksam för svar.
//Klas