Hej,

Jag har ett båthus i äldre stil.
1 "infart" för båt med övervåning med 2 mindre rum och kök.
Huset har satt sig, om det nu heter så. Alltså att väggarna lutar rätt hårt.
Mina frågor är:
- Ngn som har erfarenhet av restaurering/renovering av dylikt?
- Går det att "resa" huset igen?

Mkt tacksam för svar.

//Klas
 
brukar gå att räta upp de husen genom att med tex domkraft pumpa upp huset i etapper och staga upp det på nytt (men som alltid med gamla hus är det inte 100% att det går vägen)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.