Planterade i våras bukettapel som häck, tyvärr fick vi troligen ganska dåliga plantor (barrotade) då en tredjedel aldrig tog sig överhuvudtaget och resterande plantor aldrig satte blad från grenarna utan skickade endast nya skott nerifrån roten.
Nu har firman lovat oss helt nya plantor som ska skickas i slutet av september/början av oktober.
Undrar nu om vi ska byta ut precis alla plantor eller om vi endast ska byta ut dom som inte tagit sig alls och låta dom som satt skott från roten sitta kvar.
Hur hade ni gjort?
Tacksam för svar
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.