Hej jag har Renoverat köket och köpte en kvartskomposit skiva av en återförsäljare men den skivan sen jag köpte det så syntes det att det är fläckar ock det blir fläckar direkt av någon anledning jag har pratat med de som levererad skivan och så har de återkoppla med consenting de ha varit hemma hos oss och de såg att den är inte
N boostat men de skyller på att den firman som levererat till mig har gjort fel
Jag undrar vad jag ska göra för att den återförsäljare som jag har köpt skivan av har stängt ner sin verksamhet
N boostat men de skyller på att den firman som levererat till mig har gjort fel
Jag undrar vad jag ska göra för att den återförsäljare som jag har köpt skivan av har stängt ner sin verksamhet
Här HR jag lite bilder
Aha, Nero marquina? nej den där drar åt sig fett och vätskor tyvärr, den är inte lika bra som dom andra ifrån den tillverkaren. Jag vet tyvärr ingen lösning på det där, vi slutade sälja den just för att den inte håller samma standard som andra stenar ifrån cosentino
L Lopex skrev:
Två år senareL Lopex skrev:
Är precis på gång och ska välja bänkskiva till vårt nya kök. Du som är i branchen (om du nu är det fortfarande), är det fler varianter av kvartskompositskivor som är ömtåligare än andra? Skulle du rekommendera en matt kvartskompositskiva som diskbänk? Tåler de t ex att det står lite vatten på dem över natten?
Klicka här för att svara



