Hej,
Börjar bli dags att byta köket som är från -85. Det måste göras i etapper då ekonomin inte tillåter en hel renovering. Så jag tänkte börja med bänkskåpen och bänkskiva. En dröm är en stenskiva i granit men det får förbli en dröm i och med priset. Hittade en laminatskiva på Bauhas som jag undrar om någon har erfarenhet av.
Nackdelen är att den bara säljs (vad jag vet, väntar på info) i längden 2995 mm och jag behöver 3270 mm. Känns ju surt att behöva skarva.
[länk]