Jag har ett fritidshus som genom en kulvert får värme från grannfastigheten, och där eldas det med flis till grannens hus och till mitt hus. Detta har varit utan avtal under ett antal år, men vi ska nu göra ett avtal.
Priset ska regleras utifrån marknadsvärde på flis, sen ska sotning mm räknas in. Det sitter en kwh mätare på kulverten till mitt hus (men inget på den andra uppvärmningen).
Är det någon som har ett exempel på ett sånt avtal som ni kan dela med er av?