Hej, Den lille svarta avstängningsventilen till tvättmaskinen har plösligt fastnat och är svår att vrida för att öppna vattnet till tvättmaskinen. Jag är rädd att ta i det hårt ifall avstängningsventilen skulle gå sönder. Röret som leder till öppningsventilen har inget lås ifall det går sönder och det riskerar att översvämma tvättrummet.
vad ska vi göra?.Tack för hjälpen.