Please really need some tips hur kan jag får igång elementet att vi får värmen i huset.
Har läste på nätet hur avlufta man å försökte göra det många ggr men ändå fungerar dom inte...
Källaren kan varm ibland men uppvåningen finns ingen varmt allt.
Väldigt tacksam för nåt tips!

Friendly Smiles
Siani
 
Krilleman
Det låter som pumpen står stilla. Källaren kan då bli varm ibland via självcirkulation.

Snurrar cirkulationspumpen som den ska?

Kolla det först.

Efter det kontrollerar du att du har tryck i systemet. Ca 1,0 bar är en standardinställning vid slutet system.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.