Hej!
Jag har likadan panna i min fastighet som jag flyttade till nu i Januari.
Kör du bara på el? Eller kör även på olja eller har du gjort som de gjort i min kåk att de har konvertera till pellets?
Jag har inte behövt felsöka på min panna än!
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.