Någon som har felsökt en sådan tidigare???

Har ett fel att den står och slår på och av el-patronen.

Några tips???

årsmodell 1990
 
Hej!
Jag har likadan panna i min fastighet som jag flyttade till nu i Januari.
Kör du bara på el? Eller kör även på olja eller har du gjort som de gjort i min kåk att de har konvertera till pellets?
Jag har inte behövt felsöka på min panna än! :)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.