2 019 läst ·
3 svar
2k läst
3 svar
Automower 230 Batteri
Medlem
· Västra Götaland
· 399 inlägg
Är inne på min 3:e säsong nu och Klippning 1:40 Laddning 1:05. Kommer funka denna säsong också men inte kul att ta ut en klippare nästa säsong och upptäcka dåligt batteri. Ni som har erfarenhet, när märker man att det är strax time att byta.? Under en timmas klippning när han har det lätt som nu när jag bytt knivar och höjt från höjd 3 till 5? Min brukar gå ner i höjd av sig själv under veckan.
Ip-camera laddningsstation
https://sensr.net/cameras/husqvarna-automower
Ip-camera laddningsstation
https://sensr.net/cameras/husqvarna-automower
Redigerat:
Medlem
· Västra Götaland
· 399 inlägg
Länken till ip-cameran fungerar inte längre.
Det är dags när klipparen inte längre orkar ta sig hem innan batteriet är slut.
Ang. klipphöjdstappet så är det en bladfjäder som spänner emot huset som klippmotorn sitter i. Enkelt att fixa, men maskinen måste öppnas. Vi hade en 2010:a där fjädern var bortglömd från fabrik, gick inte så himla bra kan man ju säga.
Med tanke på att du haft en del strul så borde din ÅF/HVA nästan ta det på goodwillkontot...
Ang. klipphöjdstappet så är det en bladfjäder som spänner emot huset som klippmotorn sitter i. Enkelt att fixa, men maskinen måste öppnas. Vi hade en 2010:a där fjädern var bortglömd från fabrik, gick inte så himla bra kan man ju säga.
Med tanke på att du haft en del strul så borde din ÅF/HVA nästan ta det på goodwillkontot...
Medlem
· Västra Götaland
· 399 inlägg
Hoppas jag. De brukar vara bra att snacka med. Men gillar inte att vara av med den. Kan ju passa på att serva den då också. Bladfäder? Kanske därför den skramlar ibland?
Klicka här för att svara