Nej nej, har kanske fixat 60st själv från skog och stad, har en 4000hektars skogsfastighet någon kilometer från huset som jag snackar med ägarn om att ta vedbitar, och brukar vara där på helgerna och så och gå runt o leta och plocka på mig (har en stor hög med halvstockar o brädor), men har även köpt och trade:at med några andra medlemmar, främst tyskland och usa.Hep skrev:
Får även en del från vissa folk i kretsen (gamla svarvare, violinmakare, snickerier jag varit på)
Kör även mikroskop, brukar vara svårt att konfirmera arter utan. Fått tag på en hel del som jag tyvärr inte kunnat använda mig av till samlingen.
Klicka här för att svara