BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 48 116 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 48 116 inlägg
1973 brukade man bara ha asbestinblandat gips (vitt) på gasbinda i rörkrökarna, inte på de raka sträckorna. Asbest är inget isoleringsmaterial, utan det är nog stenull eller något annat vanligt isoleringsmaterial, som är det tjocka lagret.
Klicka här för att svara

