H HansR #1 Medlem · Västmanland · 485 inlägg 3 dec 2012 09:15 HansR Medlem Västmanland 485 inlägg 3 dec 2012 09:15 #1 Har någon erfarenhet av denna typ av termostat? Är det riskfritt att skruva av den och motionera piggen? Sent from my HTC Desire S using Byggahus Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Har någon erfarenhet av denna typ av termostat? Är det riskfritt att skruva av den och motionera piggen? Sent from my HTC Desire S using Byggahus
H HansR #2 Medlem · Västmanland · 485 inlägg 3 dec 2012 19:30 HansR Medlem Västmanland 485 inlägg 3 dec 2012 19:30 #2 Jag svarar mig själv. Den verkar inte gå att demontera utan läckage. Det slutar aldrig droppa när jag försiktigt losdar den. Sent from my HTC Desire S using Byggahus
Jag svarar mig själv. Den verkar inte gå att demontera utan läckage. Det slutar aldrig droppa när jag försiktigt losdar den. Sent from my HTC Desire S using Byggahus
E ErikKarll #3 Medlem · 6 inlägg 5 nov 2017 20:20 ErikKarll Medlem 6 inlägg 5 nov 2017 20:20 #3 H HansR skrev: Jag svarar mig själv. Den verkar inte gå att demontera utan läckage. Det slutar aldrig droppa när jag försiktigt losdar den. Sent from my HTC Desire S using Byggahus Hur gjorde du vid byte/demontage?
H HansR skrev: Jag svarar mig själv. Den verkar inte gå att demontera utan läckage. Det slutar aldrig droppa när jag försiktigt losdar den. Sent from my HTC Desire S using Byggahus Hur gjorde du vid byte/demontage?