Byggahus.se
Den här tråden har jag missat. Vore oerhört intressant att få se hur det ser ut nu, om det har hänt något mera.. De borde det ha gjort
 
Sista bilduppdateringen gjordes 10-09-16, dvs för snart 4 år sedan och TS var inne på forumet senast 11-04-04....

Så det verkar tyvärr som om vi inte kommer att få så mycket uppdateringar, vilket är synd för projektet var speciellt i många anseenden. Häftigt hus, snyggt beskrivet och redovisat mm mm. Men det blev kanske "för mycket" för TS att skriva och redovisa. Ville kanske inte redovisa det sista då huset börjar bli mer "personligt" och "privat", vi lär nog bara kunna gissa i den frågan.....

Om inte någon sitter inne med svaret på frågan, men får kanske inte skriva det här heller......
 
Hej!!!
Då är jag tillbaka i full kraft efter ett långt uppehåll. Då denna tråd fokuserar på uppförandet av ett hus tänker jag respektfullt avböja att diskutera de personliga skäl som ligger till grund för detta uppehåll men kan konstatera att ambitionen nu är att slutföra projektet även om det kommer att ta lite längre tid än ursprungligen beräknat :)

Kommer att lägga upp lite bilder snart men först ska jag sätta mig och planera inför höstens aktiviteter...
Mvh,
 
  • Gilla
HeinzHopf och 31 till
  • Laddar…
Vad roligt! Du har varit saknad av många. :)
 
Tack Marlen!
Vill passa på att be om ursäkt då jag varit svår att komma i kontakt med... Kan dock säga att jag inte suttit i fängelse som någon spekulerade :) dock kan jag inte klandra någon för det :)
 
  • Gilla
Steinmeister och 1 till
  • Laddar…
Oj, kul. Trodde inte på en fortsättning om jag ska vara ärlig. Det ska bli spännande att följa fortsättningen!
 
Äntligen, som vi har väntat (y)
 
spännande projekt(y)
 
Ja, jag säger som Gert Fylking: ÄNTLIGEN! :D
 
Vad kul att det blir en fortsättning. :)
 
Hemmakatten
Ser fram mot din första uppdatering. :)
 
Nu blev jag glad! Din tråd har varit en inspirationskälla inför vårt projekt även om utförande och byggnadstyp skiljer sig åt. Önskar dig verkligen flyt med bygget framöver!
 
Ser fram emot en fortsättning så vi får ett "färdigt" resultat (massor av bilder) på en bra och fin tråd.
 
Kul att du är tillbaka! Ska bli roligt att återigen få följa detta fantastiska bygge!
 
Yaaaay! :D
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.