Hej.
jag undrar om det är vanligt med att det brusar i 1 rörs värmesystem. Köpte huset 2015 då med en gammal från.till luftvärmepump. Har bytt panna till Nibe 470 med samma system. Bytt element termostater. Ställer jag termostaterna på 4:an och högre slutar bruset. Stänger jag termostaten i sovrummet börjar det brusa. Fråga: är detta fenomen på enrörssystem eller vad kan det annars vara. Kan detta räknas som dolt fel?