Byggahus.se
Vart långpromenad i snön i dag.
 
  • Gilla
  • Älska
Pe.Pe och 15 till
  • Laddar…
Mikael_L
Slädhund, f'låt, slädkatt?
 
En orange katt som sitter och slickar sig på en vit handduk på ett trägolv, bredvid en robotdammsugare.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Visst sätter jag mig på handduken husse la ut, för att torka mig efter all snö kommit ute. :love:
 
  • Gilla
  • Älska
Jonobe och 13 till
  • Laddar…
Stefan N Stefan N skrev:
Vart långpromenad i snön i dag.
[video] [video]
Vår bengis vänder i dörren om det är snötäcke :crysmile:
 
  • Haha
  • Gilla
dicliff och 3 till
  • Laddar…
Titt-in!
En katt som tittar in genom ett fönster med grenar och himmel i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Älska
  • Haha
Paulina123 och 13 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
-16°C imorse, men vi kämpar på. :heart:
[bild] [bild] [bild] [bild]
Ser onekligen mycket kämpigt ut. Hoppas han fick vila upp sig efter det där arbetspasset.
 
  • Älska
FredrikR
  • Laddar…
Kattunderhållning


 
  • Gilla
  • Haha
MariaiÖstergötland och 6 till
  • Laddar…
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Kattunderhållning


[video]
Ser måttligt intresserad ut ... Först verkade den väldigt nyfiken men det gick över snabbt! Trodde den skulle börja jaga, typ som att fånga " rödapricken"/ laserpekare
 
  • Gilla
AndersMalmgren
  • Laddar…
S Sona2012 skrev:
Ser måttligt intresserad ut ... Först verkade den väldigt nyfiken men det gick över snabbt! Trodde den skulle börja jaga, typ som att fånga " rödapricken"/ laserpekare
Han är lite rädd för den. Saknar man ner farten så kommer han direkt
 
  • Gilla
Sona2012
  • Laddar…
Min slow mo video ovan får mig tänka på hur upplever katter LED lampor?
 
ullberg
Katterna har varit lite väl uppspelta idag, oklar anledning - men som bortklemande kattägare tänkte jag att det kanske var för att de i fredags fick lite räkor från vår middag, igår fågel från den middagen och hittills idag bara ”vanlig” kattmat. Så för att söndagsfriden skulle infinna sig gav jag med mig och gjorde en ank- och leverpastejs varvning, kanske ser ut som att det är på silverfat, men kan intyga att det bara är rostfritt :)
Två halvmånsformade skålar med uppskuren ank- och leverpastej för katter på ett köksbord.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Blev kanske inte riktigt så tjusig uppläggning som jag hoppats men verkade gå hem ändå…
Två katter äter ur varsin skål på ett vitmålat trägolv, möjligen serverade en speciell måltid.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

/förlorad curling-kattägare
 
  • Gilla
  • Älska
  • Haha
Snigla och 11 till
  • Laddar…
ullberg ullberg skrev:
Katterna har varit lite väl uppspelta idag, oklar anledning - men som bortklemande kattägare tänkte jag att det kanske var för att de i fredags fick lite räkor från vår middag, igår fågel från den middagen och hittills idag bara ”vanlig” kattmat. Så för att söndagsfriden skulle infinna sig gav jag med mig och gjorde en ank- och leverpastejs varvning, kanske ser ut som att det är på silverfat, men kan intyga att det bara är rostfritt :)
[bild]
Blev kanske inte riktigt så tjusig uppläggning som jag hoppats men verkade gå hem ändå…
[bild]
/förlorad curling-kattägare
Ju förr man inser dom har full kontroll över oss desto lättare tillvaro. ;)(y)
 
  • Haha
  • Gilla
Snigla och 5 till
  • Laddar…
Lite fett är bra för pälsen eller? :thinking: Grå katt sniffar på en öppen smörgås tubbur i ett kök.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
  • Älska
Snigla och 7 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.