Byggahus.se
480kr kan jag leva med för att ha röd istället för grön.
 
  • Bosch röd linjelaser GLL 3-80 med tillbehör och prisinformation på skärmen.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
A atomlab skrev:
480kr kan jag leva med för att ha röd istället för grön.
Tja, vågar man chansa så...
 
Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
Tja, vågar man chansa så...
Vad är det man chansar? Är det fel eller man inte får den så är det bara att returnera gratis
 
A atomlab skrev:
480kr kan jag leva med för att ha röd istället för grön.
Var är länken?
 
A atomlab skrev:
Vad är det man chansar? Är det fel eller man inte får den så är det bara att returnera gratis
Det är inte Amazon som säljer eller skickar... Jag chansar ändå. Amazon är bra på återbetalning om de skickar fel
 
X Xoolo skrev:
Bosch Professional 0601063S00 Laser Level GLL 3-80 (Red Laser, Working Range: Up to 30 m, 4x Battery, AA, in Carrying Case), Blue, 149.0 cm x 142.0 cm x 84.0 cm [länk]

Jag chansade, men det lär makuleras, lagerstatus ändrades inte efter beställning.

Jodå. Lagret gick ner. Och nu kostar den 2800 igen
 
  • Gilla
Xoolo
  • Laddar…
Okarlsson Okarlsson skrev:
Kostar 691:- nu. Måste varit något kort fel. Någon som lyckades?
Jag beställde en bara på kul för att se vad som händer. 99 kr kan jag torska utan att gråta. Leverans 6 dec enligt Amazon. :D
 
  • Gilla
Okarlsson
  • Laddar…
X Xoolo skrev:
Bosch Professional 0601063S00 Laser Level GLL 3-80 (Red Laser, Working Range: Up to 30 m, 4x Battery, AA, in Carrying Case), Blue, 149.0 cm x 142.0 cm x 84.0 cm [länk]

Jag chansade, men det lär makuleras, lagerstatus ändrades inte efter beställning.

Min vart markulerad idag. Frågade efter anledningen men har inte fått svar ännu.
 
A atomlab skrev:
Min vart markulerad idag. Frågade efter anledningen men har inte fått svar ännu.
Samma här, beställde massa mer prylar från samma säljare men allt blev makulerat idag.
 
boschkenta
Ganska vanlig scam på Amazon att något dyker upp till fantastiskt pris men sedan är "på väg" hur länge som helst, fast verkar som Amazon tog tag i det innan det gick så långt i detta fallet :)

Om ni råkar ut för detta i framtiden, där Amazon inte tagit tag i det, så tänk på att du INTE får pengarna tillbaks per automatik utan måste kontakta Amazon, och det är vad själva grejen handlar om - folks lathet/ovisshet att inte be om pengarna tillbaka.
 
boschkenta boschkenta skrev:
Ganska vanlig scam på Amazon att något dyker upp till fantastiskt pris men sedan är "på väg" hur länge som helst, fast verkar som Amazon tog tag i det innan det gick så långt i detta fallet :)

Om ni råkar ut för detta i framtiden, där Amazon inte tagit tag i det, så tänk på att du INTE får pengarna tillbaks per automatik utan måste kontakta Amazon, och det är vad själva grejen handlar om - folks lathet/ovisshet att inte be om pengarna tillbaka.
Jag är inte så säker på att det var ett scam, snarare ett fel i Amazons system.
Jag köpte flertal saker och när jag kollade på Amazon.se så stod t.ex. ett pris på 325SEK, ändrade jag till ".de" i adressen så kom jag till tyska sidan för samma vara med samma säljare och då stod det "€325", så i det här fallet verkar det mest vara något via Amazons konvertering av valutor som failade, inte att säljaren ville vara försöka scamma folk på massa billiga priser och snabbt dra iväg med pengarna.
 
  • Gilla
TCG
  • Laddar…
X Xoolo skrev:
Jag är inte så säker på att det var ett scam, snarare ett fel i Amazons system.
Jag köpte flertal saker och när jag kollade på Amazon.se så stod t.ex. ett pris på 325SEK, ändrade jag till ".de" i adressen så kom jag till tyska sidan för samma vara med samma säljare och då stod det "€325", så i det här fallet verkar det mest vara något via Amazons konvertering av valutor som failade, inte att säljaren ville vara försöka scamma folk på massa billiga priser och snabbt dra iväg med pengarna.
Sant
Det är nog en blandning av valutafel och scams
 
  • Gilla
karra
  • Laddar…
X Xoolo skrev:
Jag är inte så säker på att det var ett scam, snarare ett fel i Amazons system.
Jag köpte flertal saker och när jag kollade på Amazon.se så stod t.ex. ett pris på 325SEK, ändrade jag till ".de" i adressen så kom jag till tyska sidan för samma vara med samma säljare och då stod det "€325", så i det här fallet verkar det mest vara något via Amazons konvertering av valutor som failade, inte att säljaren ville vara försöka scamma folk på massa billiga priser och snabbt dra iväg med pengarna.
Säljaren kan välja att sätta pris i € och låta Amazon konvertera till lokal valuta, eller sätta ett eget pris. Brukar vara säljaren som sätter eget pris som strular. Jag har inte sett någonting där Amazon är säljare som har dessa valutaproblem.
 
  • Gilla
bulleb
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.