Byggahus.se
AronD skrev:
Det jag tycker vore intressant med källa på är att "polis sagt sig inte våga agera pga negativ publicitet"
Jaja, det du tycker är intressant måste alltså beläggas med källhänvisningar.
Men när du själv slänger ur dig obestyrkta uppgifter så gäller andra regler alltså.
Och här behövs inga oberoende källor, detta är ju vad du själv skriver.

Lite obalanserad argumentering kan man tycka :cool:
 
Ingen vågar ta i det jmf tiggarna... Social turism sa nån för länge sedan...
 
"AronD skrev:
Det jag tycker vore intressant med källa på är att "polis sagt sig inte våga agera pga negativ publicitet"
Jaja, det du tycker är intressant måste alltså beläggas med källhänvisningar.
Men när du själv slänger ur dig obestyrkta uppgifter så gäller andra regler alltså.
Och här behövs inga oberoende källor, detta är ju vad du själv skriver.

Lite obalanserad argumentering kan man tycka "

Nu har ju jag inte tidigare slängt ur mig någonting i den här debatten.
Men hänvisningen till att polis säger att dom inte vågar agera pga dålig publicitet känns som en typisk sån som går att lämna källa på. Sålänge det inte kommer från en polis man råkar känna, kommer ryktesvägen eller är hittepå.
 
100% av de poliser jag känner drar sig för att ingripa mot tiggare, "papperslösa", romer och färgade.

Där har du en källa.
Hur tror du egentligen att en sådan källa skulle se ut?
Vittnesförhör i domstol under ed? JO-anmälan?

Det är en fruktansvärd repression i dagens Sverige.
Folk vågar ju inte tala om att de har röstat på SD utan att bli av med jobb, bli utesluten ur föreningar och fack.
många vågar ju knappt ens säga att de har röstat på Moderaterna.
 
  • Gilla
Mr007 och 6 till
  • Laddar…
Och många tycker att KnockOnWood är inblandad i 99% av allt trams på byggahus forum.
Enligt säkra källor i min närhet.
 
  • Gilla
Kromo och 1 till
  • Laddar…
Real7 skrev:
Och många tycker att KnockOnWood är inblandad i 99% av allt trams på byggahus forum.
Enligt säkra källor i min närhet.
Vilken procent har jag missat :(
 
Idag vid lunchtid hade dom kringresande hantverkarna stormöte på IKEAs parkering i Barkarby norr om Stockholm, det var uppskattningsvis 30-40 ekipage, det var bara en lastbil, desto fler skåpbilar med rediga stegar på taket.
Och det är som sagt inga fattiga tiggare, dom har inte ny Range Rover med 7 meters Princess husvagn efter. WP_20150508_001.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Källa hade jag väl mest tänkt mig som någon form av tryckt media eller liknande. Det är ju inte omöjligt att tänka sig att poliser blivit intervjuade eller att enkäter gjorts om saken.
 
1. Bögs gård. (y)

2. Polisen åker dit och tittar på medan olaga intrång, skadegörelse, fylleri, nedskräpning pågår men går inte ens ur bilen.
Om man inte kan ringa polisen och få hjälp vem ringer man då? Det är verkligen förjävligt.

Sverige har aldrig varit tryggare!
 
Det här verkar vara en effektiv metod att bli av med irländarna när de ockuperat en åker (y)

Tyvärr kass bildkvalitet.

https://www.youtube.com/watch?v=htysk893DiI

Annars kanske ett gäng nyöppnade burkar surströmming från rätt vindriktning kan få detta pack på flykt !
 
Oj. För ett par år sen skickade jag iväg en sån där envis Pikey som ville lägga om garageinfarten med: "Your business methods are well known - Get lost!"
Dom byggde inget olovandes och återvände aldrig.

Kanske tur att jag inte visste hur farliga boxare dom påstås vara ;)
 
fusion skrev:
Det här verkar vara en effektiv metod att bli av med irländarna när de ockuperat en åker (y)
Annars... Alla gårdar med självaktning har väl en gödselspridare? :cool:
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.