Hei,
Har kjøpt to paller med walls2paint da jeg renoverer huset.
Nå har jeg kommet til trappoppgangen, om man kan kalle det for det. Der er det ca 3,5 meter høyt.
Er det noen med erfaring med å sette to deler ovenpå hverandre? Om det fungerer å sparkle det?
mvh