Hei,

Noen som har handlet fra virkedirekt.se?

Bra kvalitet på virket? etc?

//Johan
 
Jeg har handlet stort sett alt trevirke til hyttebygging, bra pris og service. Ingen problemer med kvaliteten ifølge min vurdering.
 
  • Liker
Ropit og 1 annen
  • Laddar…
Har også handlet panel & tregulv men har ikke pakket opp enda. Kan komme tilbake i morgen, så fint ut ved første øyekast. Løste transport selv.
 
O Optimisten2016 skrev:
Har oxå handlat panel & tregulv dog ej pakket opp ennå. Kan komme tilbake i morgen, så fint ut ved første øyekast. Løste transport selv.
Hentet du selv eller annet transportselskap? Skal ha det til Stockholm så transporten blir en stor kostnad.....
 
Han løste transport til Stockholm billig, så hentet en jeg kjenner det i Stockholm på sin maskintrailer. Fikk endelig hjem det i går:cool:
 
  • Liker
Johan Enander
  • Laddar…
Panelet er 240mm bredt og 28mm tykt. Er veldig fornøyd så langt. Gulvet jeg bestilte var 2. sortering, men var i meget god stand/kvalitet.
 
  • Panelplate av tre, 240mm bred og 28mm tykk, ligger på stilas.
  • En horisontalt plassert trepanel, 240mm bred og 28mm tykk, i god kvalitet løftes på en byggplass ved siden av et metallstillas.
  • Stable med brede og tykke trebord på en byggeplass ved vannet, brukt til panel eller gulv.
O Optimisten2016 skrev:
Panelen er 240mm bred og 28mm tykk. Er riktig fornøyd så langt, Gulvet jeg bestilte var 2. sortering men var i veldig bra stand/kvalitet på.
Herlig å høre :)
 
Gull med sånne her tråder, for både produsent (om de er vettige) og konsument. Gjør at man tør bestille når man ikke har mulighet til å dra og titte selv.
 
  • Liker
Ropit
  • Laddar…
en 45x220 koster 25kr/metern der. det høres for bra ut til å være sant
 
ByggPajken ByggPajken skrev:
en 45x220 koster 25kr/meteren der. det høres for godt ut til å være sant
Det er det også, du må ringe for å få dagens oppdaterte priser
 
Prisene ser de samme ut som når jeg handlet 2020 i august...
 
Raskus Raskus skrev:
Det er det også, du må ringe for å få dagsaktuelle priser
ok, så har de fått masse dårlige reviews om at de ikke leverer som de har lovet
 
ok, ingen anelse tenkte de var seriøse men ordnet egen frakt. De sendte det til Oslo ifølge avtale så hentet en kompis det. Prisene er eks mva på siden og fikk vite det når jeg la inn bestillingen. Finnes jo sagverk litt rundt omkring bare kontakte nærmeste og sjekke pris. Jeg er fornøyd iallfall
 
  • Liker
Raskus og 1 annen
  • Laddar…
O Optimisten2016 skrev:
ok, ingen anelse syntes de var seriøse men løste egen frakt. De sendte det til sthlm ifølge øk så hentet en venn det. Prisene er eks mva på siden og fikk vite det da jeg la inn bestillingen. Det finnes jo sagbruk litt her og der, bare kontakt nærmeste og sjekk pris. Jeg er fornøyd iallfall
ok så bra, så betaler man vel først når man har fått varene?
 
ByggPajken ByggPajken skrev:
okei så bra, Da betaler man vel først når man har fått varene?
Jeg fikk en faktura på 30 dager om jeg husker riktig, men han ringte og spurte om jeg kunne betale inn tidligere og det gjorde jeg for hadde allerede fått hjem alt. Er du skeptisk så kjøp ikke der, sjekk med et sagbruk nærmere deg om det finnes. Ha en trivelig dag.
 
  • Liker
ByggPajken
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.