11.085 lest ·
16 svar
11k lest
16 svar
Virkedirekt.no - Erfaringer?
Har også handlet panel & tregulv men har ikke pakket opp enda. Kan komme tilbake i morgen, så fint ut ved første øyekast. Løste transport selv.
Han løste transport til Stockholm billig, så hentet en jeg kjenner det i Stockholm på sin maskintrailer. Fikk endelig hjem det i går
en 45x220 koster 25kr/metern der. det høres for bra ut til å være sant
Prisene ser de samme ut som når jeg handlet 2020 i august...
ok, ingen anelse tenkte de var seriøse men ordnet egen frakt. De sendte det til Oslo ifølge avtale så hentet en kompis det. Prisene er eks mva på siden og fikk vite det når jeg la inn bestillingen. Finnes jo sagverk litt rundt omkring bare kontakte nærmeste og sjekke pris. Jeg er fornøyd iallfall
ok så bra, så betaler man vel først når man har fått varene?O Optimisten2016 skrev:
Jeg fikk en faktura på 30 dager om jeg husker riktig, men han ringte og spurte om jeg kunne betale inn tidligere og det gjorde jeg for hadde allerede fått hjem alt. Er du skeptisk så kjøp ikke der, sjekk med et sagbruk nærmere deg om det finnes. Ha en trivelig dag.ByggPajken skrev:


