Men uansett hva det er for materiale i denne skiva. Hvordan skulle det i så fall kunne løsne og spres rundt i luften. For du er vel ikke der og rapper løs litt av den flere ganger om dagen.
Det ville vel være farlig om det var plutonium i den så den spredte radioaktivitet. Men ellers vil den nok ikke forårsake noe om den får fortsette å være der den er i ytterligere over 80 år.
Det ville vel være farlig om det var plutonium i den så den spredte radioaktivitet. Men ellers vil den nok ikke forårsake noe om den får fortsette å være der den er i ytterligere over 80 år.
Nei, jeg er ikke der og skraper. Tenkte at om den isolerer ventilen så kanskje luften er der og sliter på den. Men er generelt engstelig av meg.GoC skrev:
Men uansett hva slags materiale det er i denne skiva. Hvordan skulle det i så fall kunne løsne og spres rundt i luften. For du er vel ikke der og skraper av litt flere ganger om dagen.
Det ville vært farlig hvis det var plutonium i den så den spredte radioaktivitet. Men ellers vil den neppe forårsake noe om den får fortsette å være der den er i ytterligere drøye 80 år.
Men selv om det var asbest i platen så vil du få inn mer asbestfibre via tilluftsventilen enn om det skulle være asbest. Det finnes betydelig større farer å sløse bekymringen på enn om det skulle være asbest i en konstruksjonsdel i en leilighet. Jeg vil tro at bare luften i en tettbebygd strøk er betydelig mer skadelig. Men mest skadelig er bekymringen for alt man tror muligens kan være farlig.L Lämmelen skrev:
Klikk her for å svare

