Har byttet alle vinduer i huset, da mitt hus er bygd i 1942, og er et "typisk" hus, falurødfarge,
SÅ prøver jeg å finne vinduslist å sette under vinduskarmen, har sett at bejjerbygg har, men synes prislappen, er litt vel saftig, pluss at jeg kommer til å få frakt, Var inne på å frese selv, men det er vanskelig å finne en stål, som jeg liker. og så kunne frese de uten et godt fresbord...
noen som vet om det finnes flere firmaer/snekkerier som selger lignende?
Synes du at 34 kr/meter for en fint profilert vindusbenklist er mye? Hvor mange løpemeter har du? Tror det kan bli vanskelig å finne billigere. Hvordan ser originalen ut? Ikke som eksemplet mistenker jeg som mer oser århundreskifte.
Synes du at 34 kr/meter for en fint profilert vinduskarmlist er mye? Hvor mange løpemeter har du? Tror det kan bli vanskelig å finne billigere. Hvordan ser originalen ut? Ikke som eksempelet mistenker jeg som mer ånder århundreskifte.
såg din profilbild, likar mitt hus veldig mye
om man räknar väldigt drastiskt så blir de ca: 15m
plus frakt, delningsdeponi, så de plockar på
ne visst själva priset iseg är inte så farligt, ett fräs stål kostar 800kr som jag har hittat, som såg fint ut.
De gamle listene var mer stor bula, gikk inn, liten bula" rar formulering, men du kanskje forstår, litt i alle fall