Håper folk har noen tips til meg - jeg har litt problemer med hvordan jeg skal løse ventilasjonen og avvanningen i tilbyggingen jeg holder på med, dette er et meget sensitivt spørsmål hvor estetikk er like viktig som funksjon - ifølge noen i husholdningen viktigere ;)

Bildene viser tilbyggingen under balkongen og den gamle hvite panelen som dekket balkongen med utskårne hull for ventilasjon. Balkongens "tak" er dekket med falsede plater som stikker ut ca. 3 cm utenfor råspon. Jeg tenkte å bygge på denne panelen så den havner i liv med hjørnebordene eventuelt litt utenfor. Men hvordan gjør jeg best så ventilasjonen fungerer og det ikke kommer inn regnvann i den, og hvordan løser man avvanning best så det ikke ser ut som et hjemmelaget prosjekt :)

• Tilbygg under balkong med rød panel, lovverktere søyler og vinduer. Hvit panel med ventilasjonshull. Utfordring med ventilasjon og avvanning nevnes.
  • Rød og hvit tilbygg under balkong med dekorative vinduer og falsad plåt på taket. Mangler løsning for ventilasjon og avvanning, viktig for estetikk.
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.