Hei !
Har bygd en terrasse i tresorten "Bankiray" lignende teak. Nå som jeg har bygget rekkverk til terrassen, føles det kjedelig å skru opp en grønn trykkimp. håndlist...skulle ønske noe mer i retning av Teak-Bankiray. Er det noen som har forslag til hvor man kan finne slikt i Göteborg-området?
 
Kan du ikke "jukse" og sette inn en vanlig gran/furu rekkverk, og deretter beise/lakke/lasere eller male med f.eks. cuprinol i passende farge?
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.