Hobbysnekker
· Västra Götaland
· 1 474 innlegg
Det ser ut som om de har brukt for lange skruer.
Hei og takk! Nei, det var ikke der før, de har slavet med flere ting og jeg er så lei av å fortsette å klage. Men dette er min borettslagsleilighet og det føles ikke bra å selge den slik når det først er tid for det.
Det er altså borettslag der foreningen har ansatt et firma for å utføre rørbyttet.
Hadde det skjedd meg (helt hypotetisk da jeg ikke kommer til å ansette håndverkere mer) hadde jeg skrudd ut skruene og kortet dem ned noen centimeter med buesag ("stålsag") eller vinkelsliper og skrudd dem tilbake for å se om skaden går tilbake. Hvis det er våtrom skal det være våtromssilikon i skruehullene når man skrur dem tilbake, så det er jo lurt å se om de har slurvet med dette også.
Forstår deg, men det er klart at du skal klage!A Anna Olsson9713 skrev:
Det der må utbedres.
Men er det ikke styret du skal vende deg til?
Okei takk for innspillene deres! Er det noe som er vanskelig å utbedre?
Men da må de rive flisene for å utbedre det? På den veggen i badet sitter det en håndkletørker.Cruzze skrev:
Hadde det skjedd meg (helt hypotetisk da jeg ikke kommer til å hyre håndverkere mer) hadde jeg skrudd ut skruene og kortet dem ned noen centimeter med baufil ("stålsåg") eller vinkelsliper og skrudd dem tilbake for å se om skaden går tilbake. Om det er våtrom skal det være våtromssilikon i skruehullene når man skrur dem tilbake så det er jo en mulighet for å se om de har slurvet med dette også.
Jeg tenkte at det er foreningen, ikke dere eller noen annen br-innehaver, som har inngått avtale med utføreren. Det burde derfor være foreningen dere skal klage hos, som får gi seg på utføreren. Men det fungerer kanskje ikke så i praksis.A Anna Olsson9713 skrev:
Ja, så kanskje det burde være, men vi har en side der vi har direktekontakt med selskapet.
De var ferdige med badet 20 desember. De malte om min gang for ca 1 1/2 uke siden og etter det begynte De å synes enda mer.K Kardan79 skrev: