Jeg har ikke sett noe nybygd hus som ikke bruker gips?
Dessuten er det jo lett å arbeide med. Utegipsen er jo også litt tynnere så man kan ta en under hver arm å trykke opp på veggen....
Jeg stemmer for gips og det er det jeg setter opp selv også.
Dessuten er det jo lett å arbeide med. Utegipsen er jo også litt tynnere så man kan ta en under hver arm å trykke opp på veggen....
Jeg stemmer for gips og det er det jeg setter opp selv også.
Da har du ikke sett vårt da...
Vi ville ha gips, men tydeligvis så misforsto snekkeren det og bestilte hjem asfaboard i stedet. Det var ingen som vi snakket med som kunne påpeke noen større ulemper med asfaboard, så vi gikk faktisk med på å la snekkerne sette opp det de hadde bestilt, i stedet for å være vanskelige og kreve retur og nybestilling.
Gips alle dager i uka. Liker ikke å ha føyelige kosete ting i veggen. Der skal alt være rolig, stille og stabilt og bare fylle sin funksjon......jureit skrev:
Klikk her for å svare