Vi holder på å kjøpe hus og i samme slengen selge huset. Jeg har fikset litt småting før visning, men nå har jeg gått meg fast ved et hull i veggen ved ytterdøra, der et sikringsskap satt før. Da vi byttet fra sikringsskap til et el-sentral ble det et hull i veggen der et av sikringsskapene satt. "Jeg skulle fikse det senere" og nå er tiden kommet.

Hullet er 18 cm i lengde og 30 cm i bredde fra el-sentralen regnet. Den svarte kabelen stikker akkurat ut fra selve hullet, noe som gjør det umulig å sage til en sponplate i samme størrelse og skru fast på stenderne uten at det stikker ut.
Hva har dere av ideer eller forslag?

• Hull i veggen ved ytterdør med synlige elektriske ledninger og rør, dekorert tapet ved siden av.
  • Hul i veggen ved siden av et sikringsskap, kabler synlige. Dekorativt tapetstykke dekker en del av hullet, hvit vegg omkring.
Med risiko for å tråkke noen på tærne nå så ser det jo likevel litt klissete ut rundt omkring. Løs kabel til varmeren, noe doselokk, noen struktur eller skiftning i fargen.

Er det for salg hadde jeg tatt hele høyden på sentralen og satt en hvit plate inn til veggen. Skrudd med få skruer, hvite hoder.

• Liker
Jocke Best
  • Laddar…
Hadde satt et skap uten bakside over både hull og proppskap (Ingen vil se proppskapet)
Tenk grunt baderomsskap eller overskap til kjøkken, sett deretter en plate som dekker hullet med kroker for nøkler

Forslaget om en plate har jo fordelen at man da kommer til de delvis veldig skarpe bøyene på slangene. Minst én av bøyene er så kraftig at jeg tror det blir vanskelig å noensinne bytte ledningene i den.

Så skader det jo ikke å skjule alt sammen med et skap i passende format. Benytt anledningen til å pynte opp ledningen vi ser øverst også.

• Liker
ViktorHg
  • Laddar…
Tusen takk for deres forslag! Er vel bare å finne en plattformet metallbit eller skap å dekke for.

Mvh Jack Yacoub

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.