Hei,
måtte legge en rad lecablokker på garasjeplata da helningen på tomten gjorde at fasaden kom for nær bakkenivå.
Hva skal jeg feste trelekta med for materiale på lecablokken? Originaltegningen er basert på kun betongplate og da skulle ekspansjonsbolt 8,0x90 brukes, hva anbefales sammen med lecablokk og hvilken dimensjon.
Takk på forhånd