Nei, det er en misforståelse, kubbe er et sortiment hvorfra man kan sage eller frese et emne/regulativ ut av, jeg tror du er ute etter begrepet "slana" som brukes til gjerdestolper.Åsa Lund skrev:
30-40 stk til telt. Nå vet vi ikke hvordan du bor og hvor, men ta en tur ut i skogene i nabolaget for å se om noen har ryddet i skogen og det ligger igjen.
I skogene rundt fritidsboligen ligger det ting som ville vært nok til en mindre teltby og som blir liggende igjen, for det meste løv.
Ta kontakt med grunneieren og spør om du kan ta det.
Har selv ryddet litt og lagt til side osp som jeg har skrelt barken av til diverse, f.eks. buskstøtte.
I skogene rundt fritidsboligen ligger det ting som ville vært nok til en mindre teltby og som blir liggende igjen, for det meste løv.
Har selv ryddet litt og lagt til side osp som jeg har skrelt barken av til diverse, f.eks. buskstøtte.
Hvordan vet man hvem som er grunneier?A AndersS skrev:30-40 stk til telt. Nå vet vi ikke hvordan du bor og hvor, men ta en tur ute i skogene i nabolaget for å se om noen har ryddet i skogen og det ligger igjen.
I skogene rundt fritidsboligen ligger det slikt som ville være nok til en mindre teltby og som blir liggende igjen, for det meste løv.
Har selv ryddet litt og lagt til side osp som jeg har fjernet barken fra til diverse f.eks. buskstøtte.
Klikk her for å svare