D
Tenkte tette mellom aluminiumskarm (vinduer) og trepanel.

Trenger en fuge med følgende:

-utendørs
-fleksibel (fugen sitter i rett sørposisjon)
-overmalbar
-svart

Rickard.
Ms polymer.

Oppfører seg omtrent som silikon når man jobber med den, men er bedre på alt og oppfyller dine krav.

Tec 7 er kanskje den mest kjente, men jeg bruker mest abra:s seal & fix, og den er bra.

D
Fogmasse Tec7 MS-Polymer i hvit tube med svart dyse, 310 ml, for liming og tetting, også under vann.

Jeg har fått for meg at den blir ganske hard og ikke så fleksibel når den har herdet. Jeg kan dog ta feil.

Sikaflex 111 er etter min oppfatning like bra som tec 7, men betydelig billigere.

Seal & Fix fra Sunchem i Partille er også bra (finnes hos Ahlsell)

Beste svar

Rickard.
Har dårlig oversikt over tec-7 faktisk men seal & fix blir i prinsippet nøyaktig som en vanlig utesilikon så jeg tror ikke det finnes noe bedre.

Beklager min verdiløse filming (er syk og utålmodig :p)

• Liker
Magnolium og 4 andre
  • Laddar…
D
Trenger nok bare en tube for alle vinduer så kostnaden er ikke det viktige.

D
Rickard. Rickard.ag skrev:
Har dårlig oversikt over tec-7 faktisk men seal & fix blir i prinsippet akkurat som en vanlig utendørs silikon så jeg tror ikke om det finnes noe bedre.

Unnskyld mitt verdiløse filming (er syk og lei meg :p) [video]
Sykt verdifull film! Det der er akkurat slik jeg tror fugingen skal være.

Kjøper hjem to tuber.

Tusen takk og kryp til deg!

D
Rickard. Rickard.ag skrev:
Har dårlig oversikt over tec-7 faktisk men seal & fix blir i prinsippet nøyaktig som en vanlig utendørssilikon så jeg tror ikke det finnes noe bedre.

Beklager min verdiløse filming (er syk og lei meg :p) [video]
var det abras som var på filmen?

MrJay
D Derbyboy skrev:
Jeg har fått for meg at den blir ganske hard og ikke så fleksibel når den har herdet. Jeg kan dog ta feil.
Stemmer bra!

Rickard.
D Derbyboy skrev:
var det abras som va på filmen?
Yes den som heter abra seal & fix men det verkar være sunchem (som innlegg ovenfor skrev) som produserer dem.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.