M matsode #1 Medlem · 6 innlegg 25 jan 2019 kl 09:09 matsode Medlem 6 innlegg 25 jan 2019 kl 09:09 #1 Hei, Må fylle igjen et gap på ca 30 x 70 + 2000 mm mellom en slaggvegg og en regel. Dette skal på overflaten deretter bli jevnt (veggflate). Hva bør jeg fylle med? Utgangspunktet er en eller annen form for sparkel. Se også vedlagt bilde. Takk for innspill! mugatu:s innlegg er markert som beste svar. #skarv #sparkle #vegg
Hei, Må fylle igjen et gap på ca 30 x 70 + 2000 mm mellom en slaggvegg og en regel. Dette skal på overflaten deretter bli jevnt (veggflate). Hva bør jeg fylle med? Utgangspunktet er en eller annen form for sparkel. Se også vedlagt bilde. Takk for innspill!
Beste svar M mugatu #2 Medlem · 378 innlegg 25 jan 2019 kl 09:26 mugatu Medlem 378 innlegg 25 jan 2019 kl 09:26 #2 M matsode skrev: Hei, Må fylle igjen et gap på ca 30 x 70 + 2000 mm mellom en slaggvegg og en regel. Dette skal til overflaten så bli slett (veggflate). Hva bør jeg fylle med? Utgangstanken er en eller annen form for sparkel. Se vedlagt bilde. Takk for innspill! Jeg har brukt gipsmørtel som man blander med vann til ønsket konsistens.
M matsode skrev: Hei, Må fylle igjen et gap på ca 30 x 70 + 2000 mm mellom en slaggvegg og en regel. Dette skal til overflaten så bli slett (veggflate). Hva bør jeg fylle med? Utgangstanken er en eller annen form for sparkel. Se vedlagt bilde. Takk for innspill! Jeg har brukt gipsmørtel som man blander med vann til ønsket konsistens.