Vårt hus er tilbygd. Mellom den gamle husgrunnen og tilbyggingens betongplate har man satt afsaboard. Nå virker det som om det siver inn markradon fra denne sprekken.
Jeg tenkte å "grave" bort boarden så jeg "blotter" skjøten og deretter tette med silikon. Virker det fornuftig? Funker det med silikon (Bostik Silicon Universal)?