Hallo!

Er det noen som vet hvor mye dyrere det er å bygge et hus med tegl- enn med trefasade?

Selve teglsteinene kan man kjøpe billig (ca 1/4 av prisen enn i Sverige) i Tyskland har jeg hørt (også sett på tv). Er det noen som har kjøpt tegl i Tyskland?
 
I tidligere innlegg har jeg for meg at folk snakker om summer rundt 100 - 200 kkr.
 
Hei!
Har fått pris på tegl, men husker ikke... finnes et sted blant alle papirene :-/
Uansett så skal vi ha tegl, for jeg vil slippe å male en hel ferie... litt overdrevet kanskje ::)
Det hadde vært lettere for min mann som er snekker med trefasade, men det er jo forskjellig hvordan man vil ha det.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.